dijous, 5 de maig del 2011

1. Què li has regalat a la teva mare?

La meva germana, el dimarts va anar a Palma a veure els meus padrins, i se'n va anar a comprar amb la meva padrina a una tenda i va aprofitar i va comprar dues plantes. I  li varem regalar una foto nostra més les plantes i una carta on posava '' mama t'estimam'' 

2. Escriu una carta a la teva mare explicant-li el que significa per a tu. No tenguis vergonya, tal vegada diràs coses que no t'atreveixes a dir-li a la cara i que són molt importants. Després li podeu fer llegir i segur la fareu molt feliç. La pots escriure en la llengua que vulguis. Mínim: 20 línees.
Queridisima mama.
Grasis per tot el que has fet per nosaltres dues, per anar a fer feina tot el día...per poder comprar els capritxos a na Paula i a mi, i perque mai ens falti res encara així ens queixem cualque pic...Em sap greu si cualque pic he fet algun berrinxe des meus, o arrivar a enfadarmos, perdonem. Ara veig les coses d'una altra manera...i t'entenc. Apart de tenirte com a mare, m'has demostrat que tambe et tenc com amiga i aixó m'encanta perque se que puc xerrar amb tu de qualsevol cosa. I també m'encanta sebre que si estic malament se a qui puc acudir i qui fara que a la meva cara surtiga una rialla, i m'animi. També he de dir que  encara així quant em reganyes se que ho fas per es meu bé i sincerament em sent afortunada al tenirte al meu costat, grasis per tot el que has fet per jo.
t'estimo, Laura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada