dijous, 27 de gener del 2011

La meva familia.


La persona que surt aferrada al ca, és la meva germana.
Se nom Paula i té vuit anys. La cuseta blanca se nom Dama, ella té quatre anys.
La meva germana és molt divertida i molt graciosa, solem riure cuasi sempre, encara així a vegades ens tirem els trastos pel cap... l'estim i molt.



En aquesta foto sortim jo i mu mare, ens varem anar de viatge a Paris quant jo tenía exactament 7 anys.
M'encanta aquesta foto, m'enrecord d'aquell moment com si fos ahir.
La meva mare, per a mí es com una germana. Es l'unica persona que se que no me fallará mai.

En aquesta foto, surt mon pare, la meva germana, na Dama i jo.
Que he de dir de mon pare?, mon pare es un home molt caparrut, pero el que més admir d'ell és la seva manera de pensar i de veure la vida. Sempre está amb els seus consells de '' Laura esto no es así, tienes que hacerlo de esta manera sino las cosa.. eté cé, eté cé, eté cé '' no se que faría sense ell.

2 comentaris:

  1. Lauraa! Esper que tot te vagi molt bé amb la teva familia i que et duguis molt bé amb ells.. Un besiin!

    ResponElimina
  2. LAUU! perquè sou una família molt unida, i esper que sigui per tota la vida..
    en rima i tot, jaja un besito (L)

    ResponElimina