dimecres, 17 de novembre del 2010

Imatges espectaculars

1. Cerca deu imatges espectaculars, les penges i les descrius. Explica també per què t'agraden tant. 


 Aquesta imatge és impressionant, l'he tret d'una pàgina on la gent es dedica a fer fotos a coses que no se solen veure cada dia i tenen imatges d'aquest tipus.M'encanta aquesta foto perquè surt un "huracà" .

El pont de los Angeles , que sempre m'agradat.


 Aquesta imatge, em fascina i no esta retocada. Es un día que els niguls tene una altra forma.


Aquí es veu com un porc alimenta a dos tigres.

És un dels deports que m'agradaria fer.


M'encanten es tigres.


 un tauro... me fan molta por.


 Bu, es el personatje de mounstros SA.
I aquesta te molt que dir.. pareix que es un cami cap a un somni que es desitja complir

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada